Potrivit CAP, clientii din Marea Britanie, care au optat pentru noul Hyundai i10, vor beneficia de cea mai crescuta valoare reziduala. Dupa trei ani si 30.000 kilometri, noua generatie i10, versiunea de 1.0 litri, va inregistra 49,8% din pretul initial – o crestere semnificativa fata de modelul anterior – 38,9%. Cel mai bun punctaj a fost obtinut de motorizarea de 1.0 litri, nivel de echipare mediu – 50,3%, dar si de motorizarea de 1,2 litri Premium – 50%.
De asemenea, in Franta, noua generatie i10 inregistreaza o valoare reziduala crescuta, comparativ cu principalii competitori. Un raport realizat de catre celebra publicatie „L’Argus” demonstreaza ca dupa trei ani si 30.000 de kilometri, i10 va pastra 47,1% din pretul initial, surclasand marci precum Chevrolet, Citroën, Fiat, Peugeot, Renault si Toyota.
In Spania, datele companiei Eurotax Glass’s evidentiaza faptul ca, dupa trei ani de la achizitionare si 30.000 de kilometri, noua generatie i10 inregistreaza 46%, cu 6% mai mult fata de predecesorul sau. Aceste rezultate pozitioneaza i10 peste majoritatea modelelor din clasa sa.
Allan Rushforth, Vicepresedinte Senior si COO al Hyundai Motor Europa, a declarat:
“Cresterea valorii reziduale a noii generatii i10 in Europa reprezinta angajamentul Hyundai fata de aceasta regiune, dar si fata de calitatea gamei de modele. Hyundai i10 dispune de costuri de mentenanta reduse, de un stil dinamic si calitate europeana. Atat pretul de achizitie, cat si caracteristici precum nivelul ridicat de confort si dotarile elegante, specifice claselor superioare, transforma i10 in alegerea ideala pentru clienti.”
Potrivit datelor companiei Deutsche Automobil Treuhand (DAT), in Germania, dupa 36 de luni de la achizitionare si 30.000 kilometri, noua generatie i10,1,0 litri Clasic, isi va mentine 48,6% din pretul initial, in timp ce versiunea de 1,2 litri Style va inregistra 49,3% in aceleasi conditii.
Raportul companiei Quattroruote, din Italia, demonstreaza ca noul i10,1,0 litri Style va valora 35,2% din pretul initial, dupa 36 de luni de la achizitionare si 30.000 de kilometri, o crestere cu 6% fata de modelul anterior.
Costurile de mentenanta competitive ale noii generatii sunt sustinute si de tipurile de asigurari. Compania Thatcham Research din Marea Britanie a pozitionat modelul i10, 1,0 litri in prima grupa de asigurari, in timp ce Asociatia Germana de Asigurari (GDV – Gesamtverband der Deutschen Versicherungswirtschaft) a incadrat modelul in grupa 12, depasind principalii competitori din segmentul sau, printre care se afla Citroën, Peugeot si Renault.