Noul aspect şi plusul de putere sporesc plăcerea de a conduce
Gama Corsa a fost revigorată in anul 2010 pentru a oferi mai multă putere, mai multă plăcere a condusului şi un confort sporit cu un consum redus de combustibil.
Inginerii Opel au reconfigurat complet autovehiculul, introducând o serie de sisteme de propulsie îmbunătăţite care au redus consumul de energie cu până la 13 procente, sporind în acelaşi timp performanţa.
Îmbunătăţirile semnificative aduse şasiului au avut ca scop un confort sporit în timpul călătoriei, fără a face compromisuri în domeniul agilităţii, în timp ce calibrările noi au îmbunătăţit senzaţia şi răspunsul oferite de sistemul de direcţie.
Aspect expresiv
Noul facelift al autovehiculului Corsa are la bază designul deja existent, de succes. Acesta reţine caracterul prietenos, abordabil, însă introduce un aspect îndrăzneţ, dinamic care se poate vedea în noul limbaj de design al Opel.
Execuţia sportivă este realizată prin modificarea proporţiilor grilelor superioare şi inferioare. Grila inferioară a devenit mai lată şi mai înaltă, creând imaginea unui autovehicul mai mare. S-a obţinut astfel un autovehicul cu o postură mai dinamică în timpul rulării.
Farurile sculptate ale Opel au fost adăugate la noile faruri, împreună cu luminile diurne caracteristice în formă de aripă, care au fost introduse pentru prima dată la Insignia şi care este folosită acum la toate noile produse Opel.
Noul aspect este sporit de designul celor şase jante noi din aliaj uşor şi de sigla Opel în formă de fulger, cu aspect reconceput, de pe hayon.
Economisiţi bani şi protejaţi mediul
Motoarele noului Opel Corsa au o putere ce variază între 65 CP şi 192 CP. Această gamă de sisteme de propulsie a fost revitalizată în 2010 cu multe motoare noi, care reduc consumul de carburant şi emisiile de CO2 cu 13 procente, sporind în acelaşi timp puterea motorului în majoritatea cazurilor.
De acum înainte, tehnologia ecologică Start/Stop devine o caracteristică standard a Corsa ecoFLEX cu motor 1.3 CDTI 70 kW/95 CP.
Datorită acestei noi caracteristici, consumul de combustibil în ciclul mixt este redus de la 3,7 la 3,5 litri/100 km şi emisiile de la 98 la numai 94 g/km CO2 în cazul versiunilor cu trei uşi.
Principiul tehnologiei Start/Stop este simplu:
Un motor care nu funcţionează nu poate consuma combustibil. În loc să funcţioneze în regim de ralanti la semafor, motorul se opreşte când şoferul cuplează poziţia neutră a transmisie şi eliberează pedala de ambreiaj.
Când semaforul se face verde, şoferul pur şi simplu apasă pedala de ambreiaj pentru a reporni motorul, cuplează în prima treaptă de viteză şi porneşte. Prin eliminarea rulării în regim de ralanti, motorul consumă mai puţin combustibil, emite mai puţine gaze de seră şi, de asemenea, produce mai puţin zgomot.